مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توقف رشد آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد دانش آموزی در کشور + ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۸۹۱۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
توقف رشد آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد دانش آموزی در کشور + ویدئو
قائم مقام ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر کشور از توقف رشد آمار ابتلا به اعتیاد در بین دانش آموزان کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کاظمی در حاشیه افتتاح خانه یاریگری زندگی ویژه مراقب از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی به شهرآرانیوز گفت: این مراکز حرکتی مثبت برای کاهش آسیب‌های دانش آموزی در کشور است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، بیش از ۴۰ هزار کانون یاریگر زندگی در کشور فعال است و این آمار به ۸۰ هزار کانون ارتقا خواهد یافت. لازم به ذکر است که انجمن اولیا و مربیان و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک نیز پای کار کاهش آسیب‌ها هستند.

قائم مقام ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر کشور در پاسخ به پرسشی در ارتباط با متوسط سن ابتلا به اعتیاد در کشور تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های خوبی که وزارت آموزش و پرورش و دولت انجام داده اند، براساس آخرین آمار شاهد توقف رشد آسیب‌ها و ابتلا به اعتیاد در کشور هستیم. در حال حاضر سن اعتیاد در ایران ۲۴ سال است و این آمار در سطح جهان عدد ۱۹ می‌باشد که تفاوتی چشمگیر را نشان می‌دهد.

کاظمی خاطرنشان ساخت: این آمار در حالی به دست آمده است که ایران دقیقا در منطقه تولید و توزیع مواد مخدر جهان واقع شده است و اقدامات پیشگیرانه جمهوری اسلامی ایران سبب شده است تا شاهد کاهش آسیب‌های مرتبط به مواد مخدر در سطح دانش آموزی و بالاتر باشیم.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->